Veelgestelde vragen

U kunt gebruik maken van de acceptgiro onderaan de nota. U dient deze volledig in te vullen (met name de juiste naam, het juiste bankrekeningnummer en natuurlijk uw handtekening).
U kunt bij ons bezwaar indienen. De inningsprocedure van de nota (of gedeeltelijk) wordt tijdelijk stopgezet. Uw zorgverlener zal binnen 2 weken reageren. U krijgt bericht of de nota wel of niet gehandhaafd zal worden.
U kunt aan Fa-med uw adreswijziging doorgeven.
Voor vragen of opmerkingen over deze nota kunt u terecht bij de deurwaarder.
Door middel van uw betalingsgegevens kunnen wij de betaling opzoeken.
Fa-med kan uitstel van betaling verlenen. Een betalingsregeling is ook mogelijk. Hiervoor worden administratiekosten en rente in rekening gebracht.
Dit komt omdat u ooit een rekening te laat betaald heeft. Daardoor was Fa-med genoodzaakt om de nota over te dragen aan de deurwaarder. Wij vragen u schriftelijk een verzoek in te dienen, als u weer op rekening wilt worden behandeld. Na overleg met uw zorgverlener ontvangt u van Fa-med een reactie op uw verzoek.
Het bovenste gedeelte van de nota (de specificatie) dient u op te sturen naar uw verzekeraar samen met een declaratieformulier van uw verzekering.

Info veelgestelde vragen

We adviseren u de vragen en antwoorden op deze pagina te bekijken, alvorens u één van de reactieformulieren gaat gebruiken. Als u op een vraag klikt, verschijnt het antwoord automatisch in beeld.